plníme klimatizace osobních a nákladních automobilů, zemědělských a stavebních strojů.
Plnění a servis klimatizace v ceně 400 Kč
kontrola tlaku chladiva v okruhu
odsátí starého chladiva a jeho recyklace
odsátí zbytku oleje a nečistot
likvidace vlhkosti v chladícím okruhu
vakuování chladícího okruhu – kontrola těsnosti
naplnění nového oleje do okruhu
plnění chladivem R134a, množství navíc (chybějící chladivo) 1g/3Kč
kontrola funkčnosti chlazení
Plnění a servis klimatizace s chladivem R1234yf od 900 Kč
kontrola tlaku chladiva v okruhu
odsátí starého chladiva a jeho recyklace
odsátí zbytku oleje a nečistot
likvidace vlhkosti v chladícím okruhu
vakuování chladícího okruhu – kontrola těsnosti
naplnění nového oleje do okruhu
plnění chladivem R134yf, množství navíc (chybějící chladivo) 1g/5Kč
kontrola funkčnosti chlazení
Na přání zákazníka
přidání UV barviva pro zjištění netěsnosti systému
dezinfekce a čistění vzduchového okruhu s výměnou pylového filtru
dezinfekční přípravek
Klimatizace plníme špičkovými přístroji.
Jednotka provádí veškeré funkce související s profesionální a výrobci doporučovanou údržbou klimatizací vozidel. Plnění nákladních vozidel, zemědělských a stavebních strojů provádíme u zákazníka.
Co je dobré vědět
Správně fungující klimatizace snižuje náklady na provoz vozidla. Pokud se jí nevěnuje dostatečná starost, dochází postupem času ke zbytečným výdajům za opravy.
Část výkonu motoru se spotřebovává na chod klimatizace. Je-li o klimatizaci správně pečováno, motor vozidla se tolik nezatěžuje. To se příznivě projeví ve spotřebě pohonných hmot.
Nejdražší součástí systému klimatizace je kompresor, jehož cena se pohybuje podle modelu vozidla řádově v desetitisícových částkách. Aby kompresor správně fungoval, přidává se do chladícího okruhu kompresorový olej, který kompresor promazává. Pokud se v předepsaných intervalech neprovede včas výměna chladiva, olej postupně stárne, zhoršuje se jeho viskozita a následně nastává poškození kompresoru. Potom nezbývá než nechat odborně drahý kompresor vyměnit za nový. A to nikdo nechce. Součástí okruhů klimatizace je kromě kompresoru celá řada dalších komponent (hadice, filtry, výparník, ventily atp.), které se musí rovněž nechat odborně prohlédnout.
Výrobci vozidel většinou stanovují interval výměny chladiva 1 rok, který je důležité dodržet.
Výměny chladiva se nemusíte obávat. Provádí jej vyškolený pracovník, který má k dispozici k tomu určené špičkové zařízení na servis klimatizací ovládané automatickými režimy výměny.
Chladivo, které se z okruhu odčerpá, se v přístroji pro servis klimatizací vyčistí od již zmíněného použitého kompresorového oleje, popřípadě některých dalších nežádoucích zbytků (rez, voda-vlhkost, kal, zbytky pryže z těsnění atp.). Chladivo zbavené nečistot se zpátky vrací s příměsí nového kompresorového oleje do systému klimatizace vozidla a doplní se pouze rozdíl množství chladiva do výrobcem předepsané hodnoty. To znamená, že zákazník hradí pouze rozdíl množství chladiva, které se doplní do předepsané hodnoty.
Dezinfekce – plísně a bakterie na výparníku a v dutinách, které jsou karcinogenní, vytvářejí zápach v interiéru a způsobují také alergické reakce, angíny, chřipky. Proto je velmi nutné nezanedbávat dezinfekci klimatizace! Dezinfekce systému se doporučuje 1x ročně.
Mnoho dalších služeb
Pro Váš automobil jsme schopni zajistit i jiné služby. Informujte se u nás.
Počet přístupů od 1.3.2010: